4 december 2020

Persbericht - Directiewisseling ATAG Verwarming

CEO Carl Berlo vertrekt per 1/1/2021 bij ATAG Verwarming en wordt opgevolgd door Rob Maassen als Country Manager Nederland. Carl Berlo is bijna 16 jaar werkzaam geweest in Lichtenvoorde en heeft het bedrijf tot een stabiele speler in de verwarmingsmarkt gemaakt.

Carl Berlo - CEO ATAG Verwarming Nederland

“Dit betekent voor mij het afscheid van bijna 16 jaar ATAG Verwarming. Ik kijk terug met veel voldoening en trots, waarbij ik graag de dank wil uitspreken voor de samenwerking met onze klanten, leveranciers, relaties en collega’s. Het was een toptijd. Per 1 januari 2021 zal ik verder gaan met ondernemen als CEO bij een andere Achterhoekse parel, nl. 247TailorSteel in Varsseveld.”

Na de overname in 2014 door Ariston Thermo Group werd het bestaande productportfolio uitgebreid en zijn warmtepompen en warmtepompboilers ook toegevoegd aan het assortiment.

Rob Maassen werkt al lange tijd bij ATAG en heeft diverse functies bij R&D en productmanagement bekleed. Rob zal verantwoordelijk zijn voor het vermarkten van de merken ATAG, ELCO en Ariston in de Nederlandse markt.

Marco Eimers zal als Commercieel Directeur de verantwoordelijkheid voor de verkoop dragen.

Rob Maassen - Country Manager Nederland

“Na 25 jaar gewerkt te hebben aan de ATAG Verwarming producten, sta ik voor een nieuwe uitdaging om ATAG Verwarming met de merken ATAG, ELCO en Ariston te laten groeien in de dynamische verwarmingsmarkt. Ik ben ervan overtuigd dat ik verder kan gaan op de ingeslagen weg en voort kan bouwen op de groei die is ingezet met ATAG Verwarming en kijk uit naar een spoedige kennismaking”.